24 juli, 2015

Att ta sig tid att blogga...

Med två fantastiska barn i huset har man rätt så fullt upp mellan aktiviteter, projekt, vardagssysslor och träningspass, så det finns inte direkt mycket dötid att fördriva. Jag sökte efter gamla bilder till Annas möhippa häromdagen och kollade därför igenom min egen blogg och blev så peppad på att blogga mer! Det är verkligen roligt att se tillbaka på alla fina foton och välskrivna blogginlägg som jag har gjort (inte så ödmjukt kanske, men jag inser att jag har lagt ner otroligt mycket tid på min blogg) och jag ska verkligen försöka fortsätta blogga. Min tanke var att jag under semestern skulle "blogga ikapp lite"! 

Om man inte har annat för sig kan man alltid uppmana barnen att städa undan sina dagliga kojor eller efter andra lekar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar