25 juni, 2015

Sista rycket!

Om en vecka har vi semester, närmare bestämt från den 1 juli. Det ska bli fantastiskt att få vara ledig med familjen och jag ser fram emot att njuta av sommarvärme (förhoppningsvis), greja hemma, mysa och busa med barnen, få tid till att umgås med min man och bara vara. Till dess är det otroligt mycket att göra både på jobbet och hemma så blogginläggen som jag har i åtanke får vara just i åtanke en stund till. :-)

Denna bild på Olivia från igår visar, förutom hennes cykelpepp, ett av sommarens projekt. Uppfarten ska äntligen få sig en uppfräschning! 

2 kommentarer:

  1. Hej Sofia!

    Jag har följt din blogg sedan innan Amanda föddes. Jag gillar bloggen och dig skarpt.
    Men jag undrar hur du hinner med allt.
    Barnen, jobbet, träning, resor, brännboll, hemma sysslor, vänner och familj, ni verkar göra så mycket roligt, och plus att ni verkar ha ett väldigt snyggt och välvårdat hus.
    Hur ser en typisk vecka ser ut för er, i tid och aktiviteter, när hinner ni med varandra och egen tiden. Och kanske även lite invävt med fördelning av hemma/barn sysslor.

    Jag försöker bara spåna på lite idéer åt dig för ett kommande inlägg som jag gärna skulle vilja läsa.
    Du är väldigt inspirerande, fortsätt vara den du är.
    Varma hälsningar / Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Hanna,

      Tusen tack för din kommentar, vad glad jag blir! Livet är ett pussel och det går inte alltid ihop som jag vill, men jag har rätt hög ambitionsnivå på det mesta så jag lägger ner mycket tid på sådant jag tycker är roligt. Vilket är typ allt det du skriver om :) Jag ska blogga som rackarn under semestern hade jag tänkt, så det kommer ett inlägg om tidsprioriteringar också!

      Kom gärna med förslag om sådant du vill läsa om! Det vore jättekul!

      Kram på dig!

      Radera