31 maj, 2015

Brännbollsyran!

Det blev en behövlig bloggpaus efter semestern eftersom jag kom hem till en hög arbetsbelastning på jobbet och massa annat som tagit min tid. Men nu är  jag peppad att komma igång igen! Jag har många fina bilder att visa från resan till exempel. 


Idag är det fullt ös med morsdagsfirande, kalasande och firande av min lillebror och kusin som har fyllt år, jobbförberedelser inför morgondagens huvudförhandling och dessutom ska vi skjutsa Jonas till flyget eftersom han ska åka en vecka till Spanien med jobbet. 

Igår hade vi en härlig och solig dag på Brännbollsyran! Jag spelade i laget Burnouts och efter fredagens slutspel tog vi oss igår så långt som till åttondedelsfinal, så roligt! Det var mycket folk och härlig stämning hela dagen! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar