15 mars, 2015

Tävling: Berättelsen om Askungen

I samarbete med Disney har jag nu möjligheten att lotta ut ännu fler biobiljetter! Denna gång är det till filmen Berättelsen om Askungen, som hade biopremiär i fredags den 13 mars. Amanda är hur peppad som helst på den här filmen så den ser vi båda fram emot att se på bio (den är från 7 år men i mitt sällskap får hon se den). 

För att vara med och tävla vill jag att ni ska lämna en kommentar (med er mejladress) och svara på frågan om vem som skulle få biobiljetterna om ni vann? Sista dag att tävla är fredag den 20 mars - lycka till!


Det är alltså två set av ovanstående suddgummin, men jag valde att bara fota ett av dem

1:a pris: Cinderella skrivblock, Cinderella klocka, tiara, 2 set av prinsess-suddigummi (formade som prinsessor som man kan pussla med) och två biobiljetter till Berättelsen om Askungen

2:a pris: Tiara, 2 set av prinsess-suddigummi och två biobiljetter till Berättelsen om Askungen

3:e pris: Tiara, 2 set av prinsess-suddigummi och två biobiljetter till Berättelsen om Askungen


Berättelsen om Askungen

20 kommentarer:

  1. Jag skulle behålla den ena biljetten själv och ge den andra till min vän MIA så att vi "äntligen" kan komma iväg på den där biodejten ( utan män och barn )som vi så läng har pratat om !
    Jag har dessutom hört att filmen ska vara väldigt bra så jag hopps på tur nu !

    Prinsess kittet däremot skulle nog Viggo gärna lägga beslag på,
    för trots att han är kille så har han inga som helst problem med lite glitter och "glamour" i tillvaron.
    Tvärtom, han leker mer än gärna med granntjejens prinsessor :)

    Trevlig kväll !

    Med vänlig hälsning Fröken M

    frokenmela@mail.com

    SvaraRadera
  2. Biobiljetterna hade blivit en klockren 5 årspresent till Saga så att jag och hon hade kunnat ta en dag på stan, bara vi två. Äta tillsammans, se bio och kanske även hinna med lite shopping. Dessutom är ju Askungen en av favoriterna här hemma, och jag är rätt så säker att hon inte hade tackat nej till att få se Frosts nya kortfilm som ju ska visas före Askungen. :-)

    /Mikaela (mikaela.olvebo@home.se)

    SvaraRadera
  3. Jag skulle ge biljetterna till mina döttrar som vill se filmen .

    / Malin (magnusson_milou@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag skulle ta med min dotter Siri som fyller 5 år den 4 april. Hon har sett reklamen för filmen och frågar varje dag om vi inte kan se den på bio. Så det skulle vara roligt att ge det till henne i födelsedagspresent! Då hinner vi dessutom se kortfilmen Frost 2 innan hon har sitt Frostkalas för sina kompisar.
    Hälsnignar Helena, hfogelberg@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag skulle ge biljetterna till Vilma och låta henne välja vem hon tar med. Jag går gärna med själv också men hon vill nog att en kompis får följa också.
    //Elin

    SvaraRadera
  6. Jag skulle utan tvekan ge en biljett till Ebba och sen behålla den andra själv! Så har vi skapat det perfekta "tjejmyset" som hon så mycket tycker om!

    SvaraRadera
  7. Nina folke_nina@hotmail.com16 mars 2015 20:23:00

    Biobiljetterna är till lillasystrarna i familjen. Storasyster har redan varit iväg på filmen vilket skapade en enorm avundsjuka. Kanske dags att acceptera att även de små har blivit stora? ;)

    SvaraRadera
  8. Jag skulle ge ena biljetten till Ebba och den andra skulle jag behålla själv. Om jag vann skulle jag överraska Ebba med en riktig mamma-storasyster dag där bion skulle vara dagens höjdpunkt :)

    SvaraRadera
  9. Jag skulle överraska min dotter med ett biobesök. Hon skulle bli helnöjd!

    SvaraRadera
  10. Jag skulle ge biobiljetterna till min son och vår fantastiska grann-tjej. Hon är tre år äldre än sonen men leker gärna inlevelsefullt och länge med honom, och som han ser upp till henne. Så att gå med dem på bio skulle vara kul som en uppmuntran för all lek hon erbjuder oss!

    Annanorberg86@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag vill bli världens bästa moster och erbjuda systerdöttrarna på en fantastisk prinsessfilm. Sånt kan man leva länge på !

    holmkas@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag skulle ta med Stella på en tjejdag med fika och bio. Hon vill jättegärna se filmen. Stort + att de innan visar nya kortfimen från Frost.
    anna.fahlen@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag skulle vilja ta med mig vår fina dotter på bio, hon har haft en väldigt jobbig månad! Först fick hon vattkoppor i två veckor, lagom till sportlovet blev hon frisk men då fick hennes bröder det. Så sportlovsveckan blev allt annat än rolig med ännu mer innevistelse! Efter sportlovet hann hon gå på förskolan i en dag innan hon åkte på en ordentlig vinterkräksjuka som varade i över en vecka. Under den veckan låg hon inskriven på på sjukan med dropp två gånger. Hon blev nyligen frisk och det vore så himla roligt att få skämma bort vår lilla prinsessa med lite mor och dotter mys! :)

    marlenewagstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag skulle ta med mig Alva på en tjejdag på stan med bio, fika, shopping och mys. Hon är lite deppig nu för att jag ska åka bort på jobbresa fem dagar så det vore en perfekt present när jag kommer hem!

    Håller tummarna! / Åsa
    asa.sundberg79@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag skulle ta med mig Alva på en tjejdag på stan med bio, fika, shopping och mys. Hon är lite deppig nu för att jag ska åka bort på jobbresa fem dagar så det vore en perfekt present när jag kommer hem!

    Håller tummarna! / Åsa
    asa.sundberg79@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Tror inte mina kommentarer kommer fram men skickar en gång till ;-) Jsg skulle ta med mig min 5-åring som äskar prinsessor!! :-D

    SvaraRadera
  17. Jag skulle ta med mig mina båda pojkar på 6 och 9 år. Dom älskar bio, och extra kul att få se en Disney film av den här kalibern. Under pågående ib säsong har dock inte tiden funnits till att göra så mycket tillsammans, så vi längtar efter ett härligt biobesök!

    helene_falun@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Therese.wiggh@umea.se20 mars 2015 21:14:00

    Mina tjejer som precis fyllt år skulle gärna gå på bio med sin mamma (jag)! De ääälskar Disneys alla filmer, karaktärer och framför allt prinsessorna...!

    SvaraRadera
  19. Skulle vara trevligt att överraska barnen med något roligt efter en tid av sjukdomar och andra otrevligheter.

    erika.aidanpaa@umea.se

    SvaraRadera
  20. Jag skulle ge biljetterna till mina barn som älskar att gå på bio!

    Erica

    SvaraRadera