21 mars, 2015

Nya träningshörlurar!

Jag har varit rätt flitig med träningen den senaste tiden och det börjar kännas både i kroppen och i mina prestationer. Att löpträna är så himla roligt och framför allt gillar jag att springa löpbandsintervaller i olika varianter just nu. Jag ser fram emot att även löpträna utomhus inom kort, men så länge det är risk för halka, är lerigt och grusigt så föredrar jag att springa inomhus.

När jag springer använder jag min iPhone och mitt Spotifykonto och jag har länge använt ett par träningshörlurar som jag gillar, men som börjar vara rätt utslitna. Jag har därför investerat i ett par nya  trådlösa godingar! De kopplas upp via bluetooth, har sju timmars batteritid, är gjorda för att träna i och tål därmed svett, har en inbyggd mikrofon så att man även kan prata i telefon, väger bara 41 gram och sitter superbra. Jag testade att springa med dem under uppvärmningen inför mitt styrkepass på IKSU i morse och är superpepp på att springa med dem imorgon! Ett tips till alla er andra som gillar att träna med musik! :-)
Dessa hörlurar köpte jag från Sportamore som levererade dem supersnabbt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar