14 februari, 2015

TÄVLING: Big Hero 6

Den nya Disneyfilmen Big Hero 6 har kommit till Sveriges biografer och jag har i samarbete med Disney fått äran att ordna en tävling med biobiljetter och ett presentkit (de fina Big Hero 6-sakerna på bilden nedan) i potten!

 
 
 
 
Det enda ni behöver göra för att vinna är att skriva en motivering och berätta vem ni skulle vilja bjuda på bio om ni vann! Jag väljer ut den bästa motiveringen och lottar därefter ut andra och tredje pris.

1:a pris - Ett presentkit + 2 st biobiljetter
2:a pris - 2 st biobiljetter
3:e pris - 2 st biobiljetter 


Sista dagen att tävla är torsdag 19/2, så passa på att lämna en kommentar redan nu! Lycka till! 


12 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja bjuda min son eftersom han är "one of my big heros" �� /Lina

    SvaraRadera
  2. Linda - Mamma till Trent och Ella14 feb. 2015 21:10:00

    Om jag har turen på min sida och lyckas vinna dessa biljetter så bjuder jag ut männen i mitt liv (mannen och sonen) på en biodate tillsammans <3 <3 /Linda

    SvaraRadera
  3. Jag vill tävla så min sambo kan bjuda med våran son på Bio.
    Jag och dottern ska till Göteborg så detta vore perfekt till herrarna i huset :)


    SvaraRadera
  4. Vilken toppen vinst !

    Om jag har turen att vinna så vill Viggo ta med sin morfar på bio !
    ( Viggo tror nämligen att morfar är så gammal att han aldrig varit på bio förut ?! 53 år... )
    Att "gamlingen" dessutom ska få bjuda på popcorn är tydligen självklart !
    Så nu hoppas jag på att få bjuda de två på en mysig biodejt !

    Kram Fröken M
    frokenmela@mail.com

    SvaraRadera
  5. Är med och tävlar så Saga får ta med bästis Vilma på bio �� De gillar båda bio och det börjar vara dags för en biodejt snart igen :-) (mikaela.olvebo@home.se)

    SvaraRadera
  6. Skulle vilja överraska min snart 8 åriga son med ett bio besök. En eftermiddag bara vi två, det var ett bra tag sedan.

    SvaraRadera
  7. Hej hej!

    Min dotter är otroligt nyfiken på den här och blir helt lyrisk när trailern visas. Det skulle vara oändligt kul att ha en mamma och dotter dag och bara mysa i biosalongen :)

    Hoppas på tur och önskar dig en fortsatt härlig vecka!
    Hälsningar Frida Elmgren
    fridaelmgren@yahoo.se

    SvaraRadera
  8. Oliver vill bjuda morsan, men efter lite tjat han kanske bjuder brorsan.
    På bio vi alla vill gå, tänk om vi biljetter skulle få.
    En mysig dag med godis, popcorn och mys, och efteråt kan mamman gå på fys.
    Hoppas hoppas att vi lottningen vinner, och att vi på bio familjemys finner!

    SvaraRadera
  9. Om jag vinner vill jag bjuda min yngsta son (5år) och min äldsta styvson (19 år). Dom bor inte tillsammans men älskar att träffas o mysa ihop. skulle kännas fint att få ge dom en biodejt./ mvh Therese

    SvaraRadera
  10. Om jag hade tur att vinna skulle jag bjuda mina söner på en härlig biodejt! Tid tillsammans är ovärderligt och skulle jag nu ha tur att vinna så får jag helt enkelt köpa en biljett till för välja VEM som ska få följa mamma på bio vill jag inte göra.

    SvaraRadera
  11. Om jag vann skulle jag bjuda min sambos syskonbarn. Då skulle deras föräldrar få egentid och jag mysa med godingarna :) Win win! :)

    SvaraRadera
  12. Jag skulle bjuda min älskade lille storebror här hemma. Efter en lång period av "pappighet" där jag inte dugit till någonting skulle det kännas oerhört lyxigt att få ta med honom och mig själv och gå och se en bio! Just monster/robotar/hjältar är lite av det bästa han vet just nu!
    /Anna
    annanorberg86@gmail.com

    SvaraRadera