03 januari, 2015

Gott nytt träningsår!

Efter en trevlig nyårsafton (bilder, och en årssammanfattning, kommer inom kort!) så kickade jag igång 2015 med Fitnessfighten! Jag testade detta tränings- och kostupplägg i mars 2013 med fina resultat så nu är det dags att lägga ribban för detta år. Jag har verkligen inte prioriterat träningen såsom jag har velat under hösten och kosten, aka svullnadet, ska vi inte ens prata om. Jag älskar känslan av att det är ett nytt år med nya förutsättningar och jag tänker göra mitt allra bästa för att uppnå lika bra resultat som sist:

Mina efterbilder efter Fitnessfighten 2013

Just nu är Amanda och jag i Stockholm och jag har tränat dagens pass i Emils lägenhet medan Amanda fortfarande sov. Det är nu dags att duscha, piffa och därefter bege oss till city för att hälsa på Emma, möta upp Anna & Stella och därefter åka till Globen för att se Disney On Ice!


1 kommentar:

  1. Bra kämpat Sofia. Lycka till i fitnessfighten. Om jag fick önska så bli inte lika smal och deffad som bilderna ovan. En Sofia med ett par kilo till är en utmärkt kropp! KRAM

    SvaraRadera