22 november, 2014

Så många bilder!

Min älskade iPhone är alltid överfull med bilder och jag tycker att det är så roligt att spara just de bilder som visar vår vardag, dvs de som kanske inte blivit så bra eller som bara fotades utan att användas till något.  Idag ska jag ägna tid till att säkerhetskopiera och radera bilder, för att göra telefonen redo för en rolig resa som väntar! . Jag rensar en månad i taget och här får ni ta del av några "vardagsbilder" från maj 2014! 

Vi började maj månad i Thailand (där Amanda lärde sig simma!) och när jag ser dessa bilder blir jag sååå ressugen!

Vi kom hem, umgicks med kompisar (på bilden överst är det Amanda och Felicia som pratar om något viktigt) och så hjälpte tjejerna min mamma att städa i vardagsrummet

Snön försvann och det var dags att planera rabatter ute i trädgården. Amanda och Olivia hjälpte till och lekte med söta grannflickan Clara

Olivia diskade och blötte ner hela köket, vilket som ni ser var väldigt roligt
 
Vi tog fram gungorna och rutschkanan igen efter vintern och det var mycket uppskattat. På dessa bilder är det Amanda, Ellen och Olivia som har roligt på vår baksida
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar