29 oktober, 2014

Sötsug och träningspepp

Den här månaden har jag ätit nyttigt, men pga en långdragen förkylning har jag tyvärr inte alls tränat som jag hade tänkt. Tur att det hela tiden kommer nya månader och möjligheter till förbättring, haha. Typ hela tiden är jag trots allt galet sugen på godis, kakor och efterrätter, men jag har bestämt att jag ska vara duktig tills på lördag i alla fall (seriöst, jag avundas er som inte älskar allt som är onyttigt). Just ikväll är jag extra sugen på en efterrätt som vi bjöd på i somras när Anna och Fredrik var på besök med sina barn, nämligen turkisk yoghurt med vanilj, hallon, mango och pistagenötter. Så enkelt och gott!

Denna efterrätt ska jag nog fixa i helgen!
 

1 kommentar:

  1. Ser riktigt läckert ut! Finns det verkligen människor som inte tycker om sött och onyttigt?!?! ;)

    SvaraRadera