26 oktober, 2014

Julklappstips!

Ett tips till er som har barn, eller som ska köpa julklappar till andras barn, är att passa på att handla julklappar redan nu! Jag har de senaste åren valt att främst handla julklappar på nätet och i år blir det inget undantag. Just nu kan man till exempel köpa precis sådana Frost-dockor som jag sedan innan hade tänkt köpa till Amanda och Olivia till 38% rabatt på Lekmer, så ni kan ju gissa om jag passade på!? Jag brukar faktiskt även passa på att köpa presenter till barnens födelsedagar (de fyller år i januari och februari) i god tid, då det ofta är riktigt bra erbjudanden i olika julklappskalendrar eller under mellandagarna.

När jag beställde Frost-dockorna så köpte jag även adventskalendrar till barnen (Bamse till Olivia och Frost till Amanda) och ytterligare två julklappar (en DVD-film och Elsas musikaliska trollstav). Det mesta var på rea och det är ju så himla smidigt att få allt hemskickat! Plus att det är en fördel att man inte behöver betala för alla julklappar i december.  
 
Innehållet i paketet som vi ut på ICA i fredags, om Amanda och Olivia bara visste vad det var för någonting de hjälpte mig att bära :-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar