06 oktober, 2014

En ny vecka!

Efter en mysig helg som mestadels spenderades hemma med familjen är det nu dags för en ny kreativ vecka! Jag har just styrketränat på IKSU med Erika under lunchen och ska strax sätta igång med eftermiddagens arbetsuppgifter. Trots att vi mestadels har lekt och tagit det lugnt hemma så har vi även varit lite kreativa, som ni kan se och läsa här nedan. Sedan helgen har jag även en hel del härliga videofilmer på min telefon och jag säger hurra för smartphones som så enkelt hjälper till att föreviga allt roligt som barnen delar med sig av.

I helgen har vi varit hundvakt åt min pappas hund Fina, till barnens stora glädje
(kass bild, men stolta ungar)
 
Vi har även tagit ner studsmattan och städat Amandas rum
(om det var välbehövligt får ni avgöra själva, haha)
 
Igår kväll bakade Amanda och Olivia chokladbollar tillsammas
 

1 kommentar:

  1. AWW vilka urgulliga barn :) hoppas ni haft en lika solig höst som vi här i GBG

    Jag bjuder till tävling på bloggen..vinn söta eko barnsaker :)

    ha en härlig vecka

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera