15 september, 2014

Prima ballerinor!

Hej på er denna måndag! Den här dagen har varit intensiv så det var välbehövligt med en mysig kväll. Vi har tänt massa ljus, dansat, lekt, sett på Idol och haft besök av min fina mamma. Mys!

I helgen hämtade vi ut ett paket på posten från H&M, med kläder till mig och barnen (eller rättare sagt ett plagg till mig och typ 14 saker till barnen). Mest uppskattat blev barnens nya skor, den blå balettklänningen och det guldfärgade krondiademet, såklart. Vardagsklänningarna och tröjorna som de fick var också fina tyckte jag i alla fall, haha. Här får ni se en bild på våra prima ballerinor!
 
Gissa hur mycket jag älskar dessa två tjejer!?
 
När jag skrev rubriken till detta blogginlägg så kom jag att tänka på när Amanda skulle på förskolans maskerad, utklädd till ballerina, för snart 3 år sedan. Hon var då 1 år och 10 månader och så liten jämfört med nu.
 
 
Älskade lilla Amanda som har blivit så stor och duktig
 
 
 

1 kommentar:

  1. Vad snabbt de växer! Redan fått börja lägga undan Gretas första kläder. Och det känns så sorligt att inte få använda dem något mer.

    /Anna Å

    SvaraRadera