28 september, 2014

Hemma!

Efter fyra trevliga dagar i Stockholm tillsammans med mina fantastiska kollegor och vänner så kom jag idag hem till älskade familjen igen. Jag har haft roligt på Gröna Lund (jag vågade åka Insane!), lyssnat på inspirerande föreläsningar, festat, dansat, shoppat och haft superkul! Men roligast under helgen var förstås att få krama om våra fantastiska tjejer igen! ❤️

Olivia och Amanda utanför IKSU tidigare idag, efter en underhållande innebandymatch. Ser ni så stora de har blivit?! 

1 kommentar:

  1. Såg dom på Iksu i lördags när dom kollade på city-Haninge. Hade min dotter med mig (hon är 8år) Amanda var o kikade lite på henne men vågade inget säga.. Och min dotter är inne i en fas där man inte riktigt kan leka med dom som går på förskolan. Söta som socker är dina fina tjejer iaf :)

    SvaraRadera