12 augusti, 2014

Småbarnsvardag

Barnen och deras kompisar har både energi och fantasi så att det räcker och blir över även på vardagskvällarna, medan jag själv känner att det är en stor omställning att börja jobba igen. Normalt sett brukar jag inte vara speciellt trött efter jobbet, i princip oavsett hur lite jag har sovit, men det är tydligt att jag verkligen har slappnat av under semestern och att det är en omställning för kroppen att komma igång igen. Men det är himla roligt och alltid så kul att komma hem till familjen efter jobbet! Igår var förskolan stängd pga planeringsdag så tjejerna var hemma med Jonas halva dagen och därefter hemma med världens bästa mormor.

Om ni, med tanke på blogginlägget nedan, undrar hur det egentligen ser ut hemma hos oss så har ni svaret här. Mina dyrköpta designkuddar fungerar ofta som hus-/koj- eller havsdelar, redo att bli staplade eller hoppade på, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar