16 juli, 2014

Uppdatering av Amandas höstgarderob

När jag städade barnens garderober häromdagen insåg jag att Amanda behöver nya kläder inför hösten. Mina absoluta favoritplagg när det gäller vardagskläder till barnen är H&M:s trikåklänningar, så höstens modell köpte jag i alla fyra färger. :) Det blev utöver det ytterligare ca 10 klänningar till Amanda och lite smått och gott till mig när jag ändå höll på att beställa. Olivia har kläder så att garderoben svämmar över så till henne blev det ingenting denna gång. Att ha barn nära i ålder som kan ärva kläder av varandra är himla praktiskt eftersom jag kan flytta över plaggen direkt de är urväxta. 

Några av de fina förskoleklänningarna som är på väg hem till Amanda

1 kommentar:

  1. Snygga klänningar till Amanda.
    Håller med om att det behövs lite sämre väder så man får stöka på lite inomhus. Hur härligt som helst när sen solen tittar fram igen för den behöver bara vara borta någon dag så saknar man den eller hur? Ha det så bra // Kram


    SvaraRadera