26 juli, 2014

På vår altan

Idag har vi haft trevligt besök av våra vänner David, Gabriella, Oliver och Theo (och jag fotade med systemkameran för en gångs skull, det var länge sedan!). Bilderna från trevligheterna får ni se imorgon, för min dator är upptagen av en söt liten tjej som sällan somnar före midnatt. Istället för att blogga fina bilder från dagen så får ni därför se en glimt av vår altan på framsidan. Jag är verkligen nöjd med IKEA-möblerna som vi köpte att ha under köksfönstren! Altanen är rätt stor sedan vi byggde ut den och rymmer ett stort matbord också - plus att jag idag beställde en hängmatta från Fatboy som förhoppningsvis kommer att passa fint där bredvid! Det syns förresten på instruktionsboken till vår robotgräsklippare att det är i hängmattan man ska slappa när robotgräsklipparen jobbar, haha, så nu kan vi snart gör det. 


Nej hörrni, nu jag ska jag sticka ut på en snabb löprunda, färga håret, duscha och sedan se på Sons of Anarchy med Jonas. Älskade sena sommarkvällar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar