22 juli, 2014

Läshörnan

Jag tog en snabb bild på vår läshörna på väg in från poolen och jag orkade inte piffa till inredningen något innan jag fotade, haha, nu vill jag ut i värmen igen! Sommarbloggning när den är som hastigast! :) Så här ser det i alla fall ut i hörnet i vårt vardagsrum efter att vi har köpt lite nya möbler och grejer. I love it! Kudden är nyköpt och kommer från Isa form, tidningsstället Journal som jag har fått i födelsedagspresent av mamma kommer från Designtorget och skåpet (som jag har fått en fråga om här på bloggen och som inte ens är stängt på denna bild) kommer från IKEA och heter Bestå…och i  nya stringhyllan syns en av de fantastiska högtalarna från ljudsystemet Sonos som vi har installerat i huset. Det är trådlöst med bluetooth och hur bra som helst! 

Välkommen till vår läshörna!

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Ni har så fint hemma!

    Har ni flera högtalare hemma, tänkte i flera rum. Funkar dom bra, är det bra ljud.
    Är lite sugen på dom själv nämligen.

    Har ni köpt på HIFIklubben eller har ni beställt online?
    Lev och må!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är supernöjda med Sonos! Supersmidigt mellan rummen och bra ljud! Vi har fem högtalare än så länge och dem har vi köpt från Netonnet och från någon nätbutik i typ Tyskland (Jonas beställde en vit soundbar och en vit subwoofer, de finns bara i svart i Sverige). Att rekommendera!

      Radera
    2. Åh finns dom på Net on net! Måste genast kolla upp det.
      Vad behöver man förutom högtalarna?

      Radera
  2. Var kommer stringhyllan ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Elin! Den är beställd från rum21.se :-)

      Radera