29 juni, 2014

Sommarlov och semester!

Bloggen fick sig lite ofrivillig ledighet just innan min egen semester som infaller sig till 100% imorgon eftermiddag (jag har några kompletterande telefonsamtal att ringa imorgon, sedan är det ledigt på riktigt!). Den senaste veckan har vi byggt altan och grejat hemma samtidigt som både jag och Jonas har haft fullt upp på våra respektive jobb - men nu väntar alltså fem härliga veckor av sommarlov och semester! Jag har många bilder att visa och så mycket att skriva om så jag hoppas att ni har tid att kika in här framöver! Kram från oss!

Efter jobb och förskola i fredags så firade vi tjejernas sommarlov med presenter som bland annat innehöll godisklubbor med Blixten McQueen/Hello Kitty, nya kläder och nagellack :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar