15 juni, 2014

Helg och fullt upp!

Alltså livet, haha, just nu är det lite extra fullt ös i vårt liv. På jobbet är det mycket att hinna med att avsluta innan semestern samtidigt som vi (mest min kära make) ger järnet här hemma för att göra färdigt massa saker innan semestern. Allt för att få möjlighet att slappna av och ha en trivsam semester. Som vi längtar! Det som är jobbrelaterat måste givetvis hinnas med och allt annat är en bonus, men vi gör vårt yttersta och även fast vi har stött på lite patrull med hemmafixandet så tycker jag att det går framåt och blir himla bra! 

Vi handlar, gräver, packar upp, drar kablar från vinden och monterar med fin hjälp från min pappa (och lillebror!). Förhoppningsvis blir slutresultatet prima! 

Barnen och jag jobbar inte lika hårt på hemmaplan verkar det som när jag kikar igenom mina mobilbilder från de senaste dagarna, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar