22 juni, 2014

En ny jacka!

Jonas köpte en snygg dunjacka från Peak Performance i våras, en marinblå tunn variant, och jag har länge funderat på en liknande eftersom de känns väldigt användbara. Eftersom sommaren numera verkar ha övergått till en förtida höst (jag hoppas att det inte är något bestående, burr så kallt det är här uppe i Norrland emellanåt!) passade jag på att redan nu beställa mig en egen. Sportamore hade just nu 700 kr rabatt på den jackan jag ville ha, nämligen en rosa W Frost Down Liner från Peak Performance. Den blir perfekt under lite kyligare dagar till hösten, eller redan nu i sommar om det inte vill sig bättre.
 
Det finns inget dåligt väder, yeah right. Men denna fining från Sportamore gör iaf kylan lite roligare
 

1 kommentar:

  1. Bra val Sofia;-)! Användbar året om!!!

    SvaraRadera