08 maj, 2014

Vardag

Hej och hå, det känns roligt men intensivt att vara hemma i vardagen igen! Tre veckors ledighet innebär en del att ta igen på jobbet för min del och nu börjar jag få kontroll på läget igen, så skönt! Jag känner mig faktiskt utvilad efter semestern och jag är peppad på att jobba, träna, fixa i huset och göra roliga saker med barnen här hemma i Sverige. Jag saknar dock tid att göra ingenting, den härliga värmen och möjligheterna till att sola och bada mest hela tiden. På tal om tid så har jag inte hunnit lotta fram vinnare i tävlingen så det kommer förhoppningsvis in kort. Nu måste jag verkligen skynda mig i säng för mina ögon går i kors efter lite sömn, morgonträning med Anna och en lång arbetsdag. :) Kram på er!                                                     
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar