14 maj, 2014

Träna, träna, träna

När jag skulle åka hem från jobbet i måndags, efter att ha stannat kvar en stund extra, så upptäckte jag att min plånbok var kvar hemma. Så istället för att ta bussen blev det en oplanerad långlöpning, på ca 1,5 timme, hela vägen hem. Haha, det var lååångt men samtidigt var det uppfriskande och härliga typsjuttonkilometer.

Denna onsdagsmorgon har jag och Anna morgontränat löpning på IKSU och på lunchen ska jag köra ett snabb pass styrketräning med Erika. I love it, både när det är inplanerat och oplanerat. Kram på er! 

3 kommentarer:

  1. Härligt !! det gäller att se möjligheterna :)

    SvaraRadera
  2. Hur långa dagar har tjejerna på förskolan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jonas lämnar dem vid 9-10 och jag (eller någon av mina föräldrar) hämtar dem vid 16-17 så de får rätt korta dagar med tanke på att vi båda jobbar heltid.

      Radera