21 maj, 2014

Onsdag

Hej på er! Dagarna flyger fram och veckorna likaså, hej och hå nu är snart maj ett minne blott. Och vi har fått sommarvärme till Umeå, så underbart! Tack till er som har lämnat kommentarer de senaste dagarna, jag ska svara på dem inom kort. Det är intressant att höra hur olika man kan prioritera sin tid och hur man vill leva sitt liv. Min vardag är i alla fall fylld av massa glädje och det är jag väldigt tacksam för. Det är roligt att gå till jobbet och det är roligt att komma hem, det känns verkligen lyxigt. Ikväll har vi varit och tittat på en ny TV till vardagsrummet och sedan har vi varit hemma och lekt, busat och tittat på film (Bärgarns hejdlösa historier går på repeat här hemma just nu, haha, en riktigt skön film om ni frågar mig). Barnen har spexat med Jonas glasögon och jag hann fota lite av deras härliga lek, haha. Älskade ungar!
 
Amanda och Olivia Ahlehjelm, som både kan se snygga ut och spänna musklerna i glasögon
 

1 kommentar: