31 maj, 2014

Här händer det grejer!

God kväll! Idag har vi grejat, lekt, handlat, myst och fixat. Denna lördag, liksom de senaste två veckorna, har vi lagt lite extra fokus på att komma vidare med allt som behöver göras i vårt hus. Vi har bland annat satt upp hyllor, målat husgrunden, klippt och gödslat gräsmattan, fixat i trädgården, köpt och monterat en ny säng till Olivia, skurat altanen, tagit fram utemöblerna, lagat soffan, beställt en ny TV-bänk, planerat inköp av ny TV, rensat, städat och fixat. Parallellt med mycket att göra på jobbet och allt annat som hör småbarnsvardagen till. Så det har varit lite fullt upp och lite tid till att blogga. Men jag har fortfarande massa bilder att visa från Thailand, nya saker att visa i vårt hem, tävlingar att publicera och massa annat som jag har tänkt blogga om. Så snart kommer det mer mina vänner! Nu ska jag läsa lite bok för Olivia innan hon ska sova. Kram! 

Fina flickor efter torsdagens middag, då jag rengjorde altanen på framsidan
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar