30 april, 2014

Träningsresultat och en liten mammagris

Jag har tränat bra här i Thailand och det känns så himla skönt att jag inte har slamsat bort min kropp som jag gjorde under förra årets semester (då jag gick upp typ 4-5 kilo på tre veckor, ooops!). Jag har verkligen tagit ut mig under passen och jag älskar att fyllas av endorfiner och känna träningspepp i princip varje dag! Kolla in bilderna som Jonas tog på mig efter ett pass med löpbandsintervaller häromdagen (medan vi väntade på att Amanda var på toaletten), haha, redface! Det beror dock inte på att det är 34 grader varmt här, eftersom det är perfekt luftkonditionering i gymmet. Tummen upp för det!

Mrs Redface och den söta dottern som tydligen hade saknat sin mamma under passet 

Ännu har jag kvar samma kropp som innan jag åkte, vilket är en vinst för mig eftersom jag ändå unnar mig ganska mycket godsaker här. Magen ser väldigt olika ut i olika ljus men känslan i kroppen är hur som helst samma som innan semestern :)

1 kommentar: