26 april, 2014

Träningspepp!

På hotellet som vi bor finns det ett riktigt bra gym med moderna maskiner, perfekt luftkonditionering och tillgång till gratis dricksvatten (gissa om det är en av anledningarna till att vi tycker att detta hotell är så himla bra? :). Tid finns det gott om när man är på semester så det är ju bara att ta sig i kragen och prioritera träningen även nu. Jag har tränat nästan varje dag sedan vi kom hit och det är så himla kul! Jag har inte längre problem med min höft så jag har löptränat en hel del och sedan har jag styrketränat ungefär som jag brukar göra hemma. Ni har förresten efterfrågat mer information om hur jag tränar och det ska jag ge er, men just nu ska jag kolla igenom alla härliga bilder från gårdagens poolhäng. :) 

Några bilder från gymmet och en nästintill död Sofia efter 25 st 45-sekundersintervaller på löpbandet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar