04 maj, 2014

Tävling: Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann

Här kommer det en påminnelse om att vara med i min tävling - det är sista dagen att tävla idag!

Mitt tävlingsblogginlägg från den 29/4:

Igår den 28 april hade filmen Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann release på DVD och Blu-ray. Jag har varken läst boken eller sett filmen (vilket jag såklart har tänkt göra, den verkar jättekul!), men har nu i samarbete med Disney fått möjligheten att lotta ut tre DVD-filmer till er läsare. Det enda ni behöver göra för att vara med i utlottningen är att lämna en valfri kommentar till detta inlägg, senast den 4 maj. Lycka till!


Efter att ha sett reklam för denna film verkar det som att Robert Gustafsson är som klippt och skuren för rollen som hundraåringen :)

22 kommentarer:

  1. Hej. Vill gärna vara med på utlottningen!!! Ni verkar ha det helt fantastiskt i Thailand! Så roligt att se dina uppdateringar och man blir verkligen sugen att åka själv. Hälsningar Malin E H

    SvaraRadera
  2. Är verkligen sugen på att se vad Robert Gustafsson gjort som huvudrollsinnheavare! Sen vill jag också kommentera hur otroligt härlig semester ni verkar ha. Lugn och ro, träning, massa bad och lek med barnen. Kul att följa :)

    SvaraRadera
  3. Guuud vad roligt. Jag har tjatat länge här hemma om att jag vill se den men vi har inte kommit till skott. Rekommenderar varmt boken. Den är konstig men väldigt rolig. Ha en bra dag önskas här från ett somrigt Malmö!

    SvaraRadera
  4. Hoppas jag vinner :) Fortsätt njuta av er resa,

    SvaraRadera
  5. Jajamensan, jag måste se den filmen och rekommenderar verkligen boken.

    /Hanna
    hannawe@live.se

    SvaraRadera
  6. Hej
    Är gärna med. Ni verkar ha en super skön semester man blir så sugen på resa
    //Jenny s

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara med och tävla!

    SvaraRadera
  8. Vad har Disney med den filmen att göra?

    SvaraRadera
  9. Haha, jag vill vinna :) Kram.

    SvaraRadera
  10. Vi har heller inte sett filmen, och inte ens läst boken. Vore skoj om vi blev en av vinnarna :-)

    SvaraRadera
  11. Måste ses! Har inte läst boken, men hört mycket positivt!

    SvaraRadera
  12. Det skulle vara perfekt nu när vi köpt ett nytt hemmabiosystem! :)

    SvaraRadera
  13. Kul med film! Jag är gärna med och tävlar.
    Hälsningar Anna

    SvaraRadera
  14. Vi har inte heller lyckats se den än, så det vore ju perfekt att vinna en ;)

    SvaraRadera
  15. Tiden räcker dessvärre inte till för biobesök, så jag hoppas på en mysig biokväll hemma i soffan. /Lena M

    SvaraRadera
  16. ....jag har läst boken som var väldigt bra. Hoppas på tur och vill vara med och tävla om filmen. Ha en fortsatt trevlig semester. Kramar

    SvaraRadera
  17. Lämnat värsta meddelandet till dig på fejjan, lätt värt en film! ;)

    SvaraRadera
  18. Låter som om att ni har haft en underbar resa! Härligt med familjetid! Vinner gärna filmen till min kära far som snart fyller år!
    Ha det bra! /Anna Englastad

    SvaraRadera
  19. Får önskar er en trevlig resa tillbaka till kalla Sverige!
    Kram Anna Ålin

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med. Min pappa skulle bli så glad om han fick den på sin födelsedag :-)

    SvaraRadera
  21. Malin Persson4 maj 2014 22:19:00

    Den skulle jag vilja se :)

    SvaraRadera