01 april, 2014

Ready for april!

Efter en nyttig marsmånad som har inneburit lyckad träning och nyttig mat unnade jag mig faktiskt en hel del gott i helgen (trots att mars ännu inte var slut). Vi har haft en marspakt på jobbet som vi hade bestämt skulle avslutas i samband med Erikas 30-årsfest i helgen, så det passade bra med en god och lite mer onyttig helg. Dock kände jag mig inte alls så sugen på sötsaker som jag trodde att jag skulle vara och jag har nu bestämt att även april ska bli en sund månad, i alla fall till dess att vi åker till Thailand. Det godaste jag åt i helgen var utan tvekan vår våffelmiddag, så himla gott! Jag fyller år på våffeldagen och i år åt jag inte våfflor på min födelsedag, så det var smarrigt att ta igen det i helgen! 

Lycka är att kunna själv! Amanda ville göra hjärtan på sina våfflor precis som jag och se så fint hon gjorde alldeles själv 


1 kommentar:

  1. Det tycker jag du gjorde helt rätt i !
    Man måste få unna sig något gott men mindre nyttigt då och då :)

    SvaraRadera