09 april, 2014

Formcheck!

Jag vet ju att ni brukar efterfråga träningsresultat och att det är flera av er som väntar på en rapport från min utmaning i mars. Jag kan därför, så här mitt i natten och med massa glädje, meddela mitt resultat och säga att det går bra! Min form är inte någon toppform, men kroppen känns stark och jag är nöjd med det jag har presterat. Imorgon på lunchen väntar sista träningspasset innan avresan - men jag kan lova att träningskläderna är packade! 

Efter min löptur i lördags (8 km i rekordtempo) så fotade jag en snabb spännbild innan jag duschade, så här får ni en glimt av min form just nu. Hurra för mars!

12 kommentarer:

  1. Det ser grymt ut ! Skit bra jobbat !!
    Ha nu en riktigt härlig resa :)

    SvaraRadera
  2. Ser verkligen grymt ut! Ha sköna dagar i Malmö och sedan en kanon semester i Thailand!

    SvaraRadera
  3. Inte någon toppform??? Skojar va? Du har magrutor efter att ha fött två barn.. Kom igen, ha lite perspektiv ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag skojar inte. I bedömningen gällande min form utgår jag ju ifrån min egen form och inte i jämförelse med andra mammors form.

      Radera
  4. Det vore kul att få höra hur du lägger upp din träning! Jag har också två små barn och börjar snart jobba igen, och då tänkte jag samtidigt komma igång och träna igen, främst på luncherna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart kan jag skriva om det! :) Heja dig Hanna!

      Radera
  5. Linda - mamma till Trent och Ella10 apr. 2014 10:24:00

    Jag tycker det skitbra ut iaf. Sen hur det känns det kan ju bara du själv veta. Kör hårt och njut till fullo av Er semester! #galatavisärjagsomoxåvilltillthailandmedfamiljen 😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Linda! Jag kan hälsa dig att Thailand är supernajs nu när vi är på plats! :) Kram!

      Radera
  6. Tycker det ser riktigt bra ut för att ha fått två barn! Själv fick jag min dotter för 9 månader sen via kejsarsnitt så har fått tagit det lugnt med träningen då jag har haft problem mer ärret. Men nu ska jag ta tag i det på allvar. Skulle du inte kunna göra nåt slags träningsschema man kan få ta del av? Och visst äter du "bra" mat med om du skulle vilja dela med dig av det med? :) Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag ska skriva mer om min kost och träning så att ni får höra hur jag lägger upp det. :) Kram!

      Radera