27 mars, 2014

Sollängtan

Vi peppar, packar, jobbar, fixar och ser verkligen fram emot vår resa till Thailand! Nu är det bara två veckor kvar tills vi åker ner till Malmö för att se SM-finalerna i innebandy och därefter åka till Thailand.   Så mysigt det ska bli! 

Amanda och Olivia längtar efter att gräva gropar, bygga sandslott och bada i vågorna

Den här veckan har verkligen varit intensiv med mycket jobb, en tjänsteresa för mig och så flera dagars jobb i Stockholm för Jonas. Jag har därmed varit själv med barnen och att båda lämna och hämta barnan på förskolan gör att mina arbetsdagar blir korta och stressiga. Men vi har i alla fall haft lugna morgnar och mysiga kvällar jag och barnen så det har gått bra (trots både jobb och telefonmöten för min del efter att de har somnat). Imorgon kommer Jonas hem och det är snart helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar