06 mars, 2014

Snart är det helg!

I veckan har jag jobbat mer än vanligt eftersom vi har väldigt hög arbetsbelastning på kontoret just nu, vilket med kombinationen "vabbande-för-Jonas-av-båda-barnen-i-nästan-två-veckor-samtidigt-som-han-försöker-jobba-hemifrån-och-sedan-måste-jobba-ikapp-på-kvällen" har gjort att vårt hus har blivit något eftersatt. Men visst är han fantastisk som låter sin juristhustru genomföra alla planerade möten, förhandlingar och annat som är svåra att avboka. Tack älskling! Barnen verkar i alla fall ha lekt, pysslat och haft jätteroligt på dagarna och jag har inte ens orkat med att hålla efter plockandet av saker när de har somnat på kvällen.

Både Amanda och Olivia var i alla fall på förskolan idag och ikväll har första etappen av den välbehövliga storstädningen genomförts - så nu känner jag mig hoppfull inför framtiden. :) Snart är det dessutom helg och jag ska unna mig att köpa vackra snittblommor imorgon. Nej hörrni, jag har massa minus på sömnkontot från den här veckan så nu säger jag god natt! Kram på er!

Kanske blir det en eller två buketter med rosa tulpaner som får följa med hem från stan imorgon, jag tycker att det skapar extra helgstämning med fina snittblommor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar