06 mars, 2014

Nyttigt och flitigt!

God morgon! Jag skrev ett inlägg igår, när jag var på väg till IKSU för att träna innan jobbet, men det blev aldrig publicerat. Jag har varit riktigt duktig med både kost och träning de första dagarna av mars och hoppas att det går bra även för er andra som valt att haka på min marsutmaning. Och hörrni, det är aldrig för sent att kliva på tåget - gör det idag! 

I förrgår var det ju fettisdag och det kändes riktigt bra att gå till sängs utan att ha ätit 2-3 semlor. På jobbet övertalade jag mina bästa kollegor att vi skulle göra en god fruktsallad till eftermiddagsfikat och hemma så åt vi gladeligen melon och annan frukt istället. Tummen upp för det, nu ska jag göra mina små älsklingar redo för förskolan! Efter snart två veckors vabbande är det äntligen dags för de båda att gå dit. Hurra! Kram på er! 

Min lunch, Amandas melonpepp igår kväll och min innan-träningen-frukost 

2 kommentarer:

  1. Här blev det en halv semla - mest för att det fanns, men lite fruktsallad hade helt klart vart minst lika gott ! :)

    SvaraRadera
  2. En halv är i alla fall bättre än en hel :) Och det är ju gott med semlor, men det finns betydligt godare bakverk om du frågar mig. Och fruktsallad kommer faktiskt högt på listan! :)

    SvaraRadera