14 mars, 2014

Helgen är här!

Hej fredagsvänner! En rolig, annorlunda och intensiv arbetsvecka är nu över och jag är på strålande humör! Med träningen har det gått mycket bra i veckan och även kosten har jag skött bra, så mars fortsätter med starka tag. Idag blev det lunchträning med två av mina fantastiska kollegor, så roligt! Hur går det för er andra? 

Marsutmaningen går med andra ord bra och jag ska fota några halvtidsbilder i helgen, jag känner mig faktiskt starkare och i bättre form än för två veckor sedan så det  känns roligt. Jag är även riktigt peppad på att träna bra och längtar till imorgon bitti då jag ska springa intervaller på IKSU:s löpband! Därefter väntar barndans för Amanda och ett besök på badhuset i Holmsund, eller kanske något annat kul som barnen vill göra. Hurra för helg och tid med familjen! 

Jag längtar verkligen efter det här gymmet, på vårt hotell i Thailand. Vi har bott på det här hotellet flera gånger förut och det är en sådan lyxig känsla att få träna i ett svalt och fint gym när man är på semester. Jag och Jonas brukar turas om att träna medan den andra är med barnen i poolen eller på rummet och det är även skönt att få lite egentid att förvalta på bästa sätt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar