19 mars, 2014

En sista snöängel

Tidigare imorse när jag och mamma skulle åka till jobbet såg vi att Amanda har gjort en snöängel i den lilla snöplätten som är kvar på vår gård, precis vid jordhögen som jag skottade med grästuvor förra året...nu till sommaren ska förresten vår gård få sig en rejäl ansiktslyftning, det ska bli jättekul!  Hur som helst, himla gulligt med spår i snön efter en kreativ fyraåring. 

Olivia är fortfarande inte helt frisk från feber och förkylning så vi måste vara hemma med henne idag också, så kanske blir denna arbetsdag kortare än planerat för min del. Jag ska därför kicka igång dagens jobb och återkommer ikväll med bilder som jag har lovat er flera gånger tidigare... Undrar ni vad de föreställer? Det får ni se ikväll! Kram och ha en fin dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar