25 mars, 2014

31 år

Idag fyller jag år och precis som jag skrev i förra inlägget känner jag mig väldigt glad och lycklig just nu. Kanske blir 2014 mitt bästa år hittills, det känns som att det är på god väg att bli så i alla fall. Jag har firat min födelsedag med massa jobb innefattande en tjänsteresa med en tingsrättsförhandling i Härnösand (vilket var roligt, lärorikt och spännande) och därefter har jag fått mat, kramar, teckningar, blommor och presenter av närmaste familjen, minus älskade maken som är i Stockholm till på fredag. Han firade mig med jättefina presenter i söndags istället.  Kram!

Detta är en bild från igår som symboliserar mitt liv väldigt bra just nu, haha. En snabb bild efter ett snabbt och energigivande träningspass på lunchen, i sällskap av världens finaste kollega och vän! Jag har på mig mitt nya linne från Nike (som var lite knövligt på bilden), som jag redan gillar jättemycket! Jag tror att det ska få följa med till Thailand :)

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott :))

    SvaraRadera
  2. stort grattis får jag skriva då :) hoppas du får en fin dag !

    SvaraRadera