17 februari, 2014

Världens bästa 2-åring!

I morse firade vi vår älskade lillasyster som fyller två år idag, hipp hipp hurra för världens bästa Olivia idag! Hon blev så glad över de presenter vi hade köpt åt henne och hon har haft en toppendag med kalasmorgon, förskola, morfarshämtning på förskolan och firande hos morfar och Kerstin plus glassfest här hemma. I helgen ska vi ha ännu mer kalas för henne och temat är givet: bilar och andra spännande fordon! Hon fick bland annat en radiostyrd brandbil, en handduk med Carsmotiv, klossar med billjud och en bilklänning idag och eftersom hon älskar bilar så blev hon nog extra glad över dessa saker. Grattis Olivia! 

Några bilder från gårdagens paketinslagning och vår mysiga morgon tillsammans

3 kommentarer:

  1. Sötaste Olivaskrutten <3
    Många grattiskramar från oss alla i biltokighetsfamiljen ;)

    SvaraRadera
  2. Så söt hon är och vad roligt att hon gillar fordon, speciellt när storassyster väl varit så typiskt tjejig i intressena hittills!?! Åh, skymtar Sylvanian families. Dom lekte jag mycket med som liten. Det är så kul att dom gjort come back. Jag älskade djur väldigt mycket när jag var liten och min lilltjej är likadan. Hon ska få ett Sylvanianhus när hon fyller 3 hade jag tänkt och ärva mina gamla skogsfamiljer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, Amanda har varit en typisk tjejtjej så att Olivia gillar bilar är roligt. Kul att hon får lite egna saker också :) Sylvanian är så himla gulliga och jag har påbörjat en liten samling till tjejerna. Har inte själv några skogsfamiljer så vi börjar från början :) Kram på dig!

      Radera