19 februari, 2014

Jobb, träning och de bästa!

Efter en mer än intensiv arbetsdag kom jag hem till min fantastiska familj. Barnen är så mysiga just nu och det är så himla roligt att höra på dem när de berättar om sina roliga dagar på förskolan. Tiden är knapp för att hinna med alla vardagsmåsten eftersom jag vill prioritera tid för att hinna med familjen, jobbet och dessutom min träning, men det känns inte som det viktigaste att det är städat, tvättat, diskat och fint hela tiden. Igår sket jag i dessa saker och sprang istället intervaller med Veronica ute på gatan, så himla kul! Olivia somnade dock tidigt ikväll (just innan kl 20, vilket är tidigare än vanligt för henne) så medan Amanda tittar på film är det nu dags att komma ikapp lite här hemma. Kram från oss!

När jag kom hem från jobbet möttes jag av mina älsklingar som just hade ätit middag med Jonas
(efterrätten bjöd jag på, mums med glass!)

3 kommentarer:

  1. Tack för sällskapet, fler gånger får det bli :)

    SvaraRadera
  2. you want me to take your panties off and just put 2 inches in you? no problem that is enough that you will feel me cum in you, lil sis can watch and learn she will be ready real soon, never taken 2 little toddler sisters to bed together I want to though

    SvaraRadera