09 februari, 2014

Glada färgklickar!

I veckan beställde Jonas ett par Nike Free 5.0 från Sportamore och eftersom det var "kvällskampanj" med rabatt passade jag på att klicka hem mitt andra par (jag har ett par helsvarta sedan förut och jag älskar dem). Jag tycker att dessa sköna och lätta skor passar perfekt att promenera och styrketräna i! Hur de känns för mig att springa i vet jag inte riktigt, det återstår att se (just nu springer jag i Nike Lunarglide och jag funderar på att köpa ett par ordentliga Asicsskor att använda vid längre löpturer). Dessa uppiggande skor är i alla fall varmt välkomna till familjen och de ska premiäranvändas av mig om en stund då jag och Anna ska styrketräna på IKSU. Tjingeling!

Mina och Jonas nya skor blev väldigt glada tillsammans!

1 kommentar:

  1. De funkar super att springa i. Världens skönaste skor :-)

    SvaraRadera