03 februari, 2014

En ny jobbmånad med nya förutsättningar!

Idag kickade jag och mina arbetskamrater igång februari! Det är så himla roligt att gå till jobbet för jag lär mig massa nya saker, sätts på prov och får spännande utmaningar både som människa och jurist, har förmånen att samarbeta med mina fantastiska kollegor och har alltid så himla roligt under tiden. Och nya jobbskor har jag också!

Jag beställde två par nya pumps från Footway.se förra veckan och hade turen att båda passade, så jag behöll bägge två (däremot fick jag skicka hem ett par skinnstövlar som inte blev bra)

3 kommentarer:

  1. Hej! Måste bara säga att din blogg är riktigt inspirerande och härlig! Jag är lite yngre än dig, och helt ärligt så är ett liv som ditt min dröm. Ibland när man hör om de som har familj, man och jobb blir man avskräckt om framtiden, men när man kikar in här förstår man att det blir vad man gör det till :) du tränar, jobbar, reser och är med familjen och verkar verkligen njuta av din tillvaro! Blir speciellt imponerad över dina träningsresultat. Keep up the good spirit!! Du är en riktig förebild! Kram från Kattis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för din kommentar Kattis! Så glad jag blir! Det är precis som du säger, mycket handlar om inställning och att se lösningar istället för problem. Jag hoppas att du kommer att känna likadant som mig den dagen du är i min situation i livet. Kram!

      Radera
  2. Hej Sofia! Vilken fin blogg du har! Vad härligt att höra att båda pumpsen passade perfekt! Perfekta jobb-pumps verkligen, sköna och snygga! Du vet väl att rätt skor kan ta dig hur långt som helst? :-) Lycka till på jobbet! Vänliga Hälsningar Sara på FOOTWAY

    SvaraRadera