09 februari, 2014

Ballongfest!

Först idag städade vi bort kalasstämningen här hemma och eftersom vi fick skjuta upp Amandas barnkalas en vecka (pga magsjuka) så satt ballongerna och vimplarna uppe i över två veckor. Vimplarna från Lagerhaus (och Askungenvimplar från Lekmer) tejpades upp och ballongerna, som jag har klickat hem i samarbete med Festvaruhuset, höll fantastiskt bra dag efter dag! Jag hade aldrig beställt från Festvaruhuset förut och jag är väldigt nöjd med både produkterna och servicen. Det är så himla smidigt att klicka hem sådant man vill köpa utan att behöva springa runt i affärer och söka, I love it.
 
Om ungefär en vecka så fyller Olivia 2 år och inköpen till hennes bilkalas har redan påbörjats. Men vimplarna och de fina ballongerna tog vi ändå ner, det kändes helt sjukt om vi skulle ha dessa kalassaker uppe i en hel månad för att täcka båda barnens kalas, haha. Här får ni se ett gäng bilder från vår dag!
 
De 60-70 ballongerna som jag hade satt upp var fina på väggen och i taket, men barnen tyckte att de var allra roligast att leka med på golvet. När de hade busat sig svettiga så hjälpte Amanda mig att klippa sönder dem 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar