01 januari, 2014

Gott nytt år!

Det nya året är nu här och jag hoppas att 2014 blir ett fint år för er alla. Jag (som gillar varje måndag eftersom jag tycker om känslan av att man har alla möjligheter att göra veckan till den allra bästa) älskar när det blir ett nytt år! Ett nytt år, med nya spännande utmaningar! Som vanligt börjar jag året med att skapa sunda vanor efter julens svullande, vilket känns himla fräscht. Mer regelbunden träning, bättre kost och mer sömn ska finnas i åtanke för mig fram till nästa december. :) Har ni några nyårslöften?

Vi hade köpt tjusiga huvuddekorationer (partyhattarna köpte vi på Coop och Happy New Year-diademen kommer från Lindex) och tutor som vi blåste i för extra feststämning

Vi blåste igång middagen flera gånger :)
 
Gott nytt 2014 önskar vi er!

Jag håller på med en årssammanfattning av 2013 och det är så himla roligt att titta på alla bilder från året som har gått. Det tar dock riktigt lång tid att sammanställa så jag är glad över att jag är ledig från jobbet i en vecka till, haha. Kram på er!

1 kommentar:

  1. Haha, att inte handla dagen före nyår ;)

    SvaraRadera