13 januari, 2014

Bad och bus!

Hej på er! Har ni haft en fin helg? Vi har haft det toppenbra med massa trevligheter, bland annat bad i sällskap av Erika, Edvin och Ture tidigare idag. Vi hade himla roligt tillsammans och Amanda gjorde stora framsteg i bassängen. Hon simmade 5-6 meter utan armringar, med simglasögon under vattenytan. Det är förstås långt ifrån att simma själv som vanligt, men ett stort steg framåt för vår lilla fisk som ännu inte fyllt fyra år.

Gulligaste fikagänget idag, redo att hugga in på pannkakor, melon, muffins och chokladbollar 

Nu är det hög tid för mig att söka mig mot sängen för 05.45 kommer Anna och hämtar upp mig för ett trevligt morgonträningspass på IKSU! Nu är det hög tid för mig att komma igång med träningen på allvar (det har visserligen blivit några pass under januari men när jag får till morgonträning känns det som att jag är igång på riktigt). Kram på er!

1 kommentar:

  1. Simning på ett tag när killarna är lämnade på föris. I morgon kväll blir det styrka med en vän. Jo, nu ska även den här dallriga kroppen få sitt :D Kram.

    SvaraRadera