22 december, 2013

Snygga vinterjackor!

Amandas Nova Star-vinterjacka från förra säsongen börjar nu vara på gränsen i storlek och passar Olivia redan nu (den är stor för Olivia, men funkar faktiskt redan till vår lillasyster som är betydligt större för sin ålder än Amanda). När vi åkte hem från stan tänkte jag att vi ju kan köpa en ny likadan jacka till Amanda fast i en annan färg och ivrig som jag alltid är googlade jag efter en sådan direkt vi kom hem. Innan vi knappt hade tagit av oss ytterkläderna. Till min besvikelse såg jag att årets Nova Star-jackor har precis samma färger som förra årets, men gissa om jag hade tur när jag kollade utbudet på Tradera. Det fanns en rosa vinterjacka från Nova Star, helt ny och i rätt storlek, på en auktion som hade mindre än 2 timmar kvar! Klick klick, nu är den snart hemma hos oss till det fina priset 365 kr + frakt. Vilket klipp!

Snabbt och slarvigt redigerade bilder med dålig upplösning, men till vänster är den jackan som vi har sedan innan och till höger är den som jag just klickade hem. Amanda kommer att bli så nöjd över att den är rosa (inte riktigt samma färg som det blev på bilden från Tradera)! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar