08 december, 2013

Snövit och pepparkakshuset

I år är det ju ett prinsesshus som vi har skapat av pepparkaka, såklart. Det är Snövit som bor där med sina tomtedvärgar och igår fotade jag huset för att spara som minne. Amanda har hjälpt mig att sortera ut Smarties i fina färger och så har hon dekorerat taket, gardinerna och dörren alldeles själv med godis och strössel.

De färdigdekorerade pepparkaksbitarna

Snövit i sin finaste klänning, med prinsen, hästen och väninnan Aurora bredvid

Idag har vi haft en fin söndag med kompisbesök, lussebullsbak, 4-årskalas hos Astrid och sedan adventsmys med vänner. Himla trevligt! Jag har massa fina bilder från dagen på systemkameran men har inte hunnit ladda över dem till datorn ännu. Och nu ska jag förbereda mig inför veckans förhandlingar, så jag ska slå på jobbhjärnan för en stund...det gäller att skapa förutsättningar för att prestera bra när det gäller. :) Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar