21 december, 2013

På väg till stan

De senaste dagarna har varit minst sagt intensiva med tjänsteresor, förhandlingar, mycket att göra på jobbet, paketinslagning, julfix, 30-årsfest och massa annat. Men vi har det bra! Och nu ska jag packa in fintjejerna i bilen och åka till stan för att möta upp min lillebror för att tillsammans köpa de sista julklapparna. På måndag eftermiddag får vi jullov och det ska bli så mysigt! Kram från oss!

Våra älskade glädjepiller till ungar, nyduschade och fina för en stund sedan

4 kommentarer:

  1. Söttjejerna! Glädjepiller är de för oss också! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram till er också! Vi ses snart!

      Radera
  2. Var ni på manifestationen mot rasism också? Jag kom precis tillbaka till Umeå från en resa och missade tyvärr. Fin uppslutning enligt VK/VF. Fantastiskt att umeborna tog sig tid så här i julruschen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med, fantastiskt! Vi var tyvärr bortbjudna igår så vi kunde inte stanna kvar på stan så länge, men jag hade manifestationen i tanken. :)

      Radera