15 december, 2013

Lyxig egentid

Igår checkade vi in på nybyggda Comfort Hotel Winn som ligger mitt i centrala Umeå, bara jag och maken. ♥ Det var ett fint hotell vi hade en mysig kväll med hämtmat, bubbel, första säsongen av Bron och massa kvalitetstid tillsammans. Det var rätt enkla rum, eller i alla fall det vi hade bokat, utan minibar/kylskåp och liknande service, men var förstås himla fräscht och fint. Frukosten var super och jag sov jättegott i den sköna sängen!

Hotellet ligger mitt i stan mitt bland alla butiker

Vi valde hämtmat från Gandhi och blev inte besvikna (det var gott även fast vi åt på Amanda och Olivias plasttallrikar som vi hade med oss, haha). Även bubblet som vi hade med oss var supergott!

Utsikten från tolfte våningen när vi vaknade strax efter kl 11 :)

Det fanns mycket gott att välja på vid frukosten, så jag tog för mig lite väl mycket, och allt var jättegott!

2 kommentarer:

  1. Mysigt ni verka haft det. Härligt med en egen natt på hotell utan barn! :)

    /Anna Ålin

    SvaraRadera
  2. Verkligen fräscht verkar det och vilken härlig utsikt sen. Ni känner inte av höga höjder kan jag tro? Nu får jag önska er en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År för imorgon kl 06.00 åker vi från Kallax till Teneriffa,
    Kramar till hela familjen.

    SvaraRadera