28 december, 2013

Julmys och spelkväll

Hej och god fortsättning! Jag har prioriterat att umgås med familjen de här senaste dagarna så bloggen har fått lite jullov, men jag har många bilder att dela med mig av när det finns tid att redigera dem. Medan Jonas har jobbat idag så har vi tjejer lekt, städat och grejat här hemma. Amanda har lekt mycket tillsammans med Olivia och jag är så imponerad över hennes fantasi, när de inte tjivas så har de jätteroligt. Vår stortjej har också varit på bio och sett Emil i Lönneberga med sin snälla mormor idag och hon var väldigt nöjd efteråt.

Igår firade vi jul med min pappa och hans familj och ikväll har de varit här och haft spelkväll med oss. Pappa och Kerstin fick spelet "Helt hysteriskt" av oss i julklapp och det var riktigt roligt, liksom "lappleken" som vi även lekte. Nu ska vi natta barnen, som har jullovsdygnsrytm och är uppe sent varje dag, och sedan ska jag och älsklingen påbörja säsong 9 av Greys Anatomy som jag fick i julklapp (min bästa serie!). Hoppas att ni också har möjlighet att vara lediga och mysa med släkt och vänner!

Den finaste julklappen från gårdagskvällen innehöll en fantastisk liten tjej 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar