08 december, 2013

Julklappstips!

Handlar ni julklappar på nätet? Jag blev uppringd av en reporter från Expressen för någon vecka sedan, som ville ställa frågor om nätshopping inför julen, men jag råkade förlora hennes nummer när jag skulle återkomma så det blev ingen intervju. Men hur som helst kan jag verkligen rekommendera att köpa julklappar på Internet. Jag tycker visserligen att man även ska sponsra sina favoritbutiker i stan (Designbutiken, jag lovar att det blir julklappsinköp även i år :), men samtidigt jämföra priserna på nätet för man kan spara massa pengar. Igår klickade jag hem en ganska stor leverans från Lekmer och idag  beställde jag några julklappar från Campadre. Det är roligt att shoppa när det är bra priser!

Som ett exempel kan ni nu köpa superfina skålar i julklapp på Campadre 
(jag har dessa skålar själv och är jättenöjd)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar