25 december, 2013

Julefrid

Vi hade en jättemysig julafton igår och trots att systemkamerans batterilucka hade fallit av hemma så lyckades jag fota några fina bilder som ni kan få se senare. Juldagen har spenderats med familjen, med vänner och med min mamma och mina bröder. Vi har precis kommit hem från mamma efter TV-mys och gofika, det är så praktiskt att vi bor så nära varandra. Imorgon ska vi fira jul med min pappa och Kerstin och det ser jag också fram emot. Bästa högtiden går dock snabbt förbi och snart blickar vi framåt mot nästa år. Jag är verkligen tacksam för att jag får vara ledig med våra älskade barn ända till den 7:e januari och ska ta tillvara på ledigheten så mycket jag bara kan. 

Min älskade, älskade familj vid granen hos min morbror och familj sent igår kväll

1 kommentar:

  1. Vilken julfin familj! Härligt att läsa att ni verkar haft en bra jul och ingen mer fick magsjuka.

    SvaraRadera