04 december, 2013

Första julfesten

Imorgon ska vi ha afterwork här hemma med jultema, det ska bli så trevligt! Jag ska bjuda på glögg och julgodis, men i övrigt ska vi äta vanlig mat vilket kändes mer passande eftersom vi snart ska äta julbord med jobbet. Men julklappsleken är förberedd, granen är klädd, huset är julpiffat och peppen är på topp! Nu har jag snart städat färdigt och ska fixa marinad till fläskfilén och baka en tårta innan jag går och lägger mig. Kram från en mamma (och en pappa förstås, Jonas hjälper mig med massa förberedelser) som har lite fullt upp just nu :)

2 kommentarer:

  1. Vilken jättesnygg julgran ni har Det är inte en skogshuggen variant va?
    Här tar jag inte fram så mycket pynt för vi åker 17 december till värmen.
    Hälsa hela familjen /Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så härligt med en julresa! Hoppas att ni får det underbart!
      Vi har en plastgran (har alltid haft det eftersom min morbror är allergisk), så den är lika fin varje år. :) Kram på dig med!

      Radera